Konfa starts today! :)

Hello! :)
Idag har inte hänt något speciellt förrutom att efter skolan åkte jag till konfirmationen, för att den terminen började idag igen! :) Vi satt och snacka lite innan konfirmationen för jag och några andra åker dit lite tidigare för att vi inte kan få skjuts dit, Men iaf vi satt och snacka lite om årets termin och planering. :)

Sen efter när jag kom hem, pluggade jag lite, det va mening att jag skulle snackat med en kompis, men han kunde inte snacka :(. blööööö!
yeahyeah.. så nu sitter jag här med min data och hörlurar och lyssnar på musik och bloggar. Ska gå ner nu och lämna lite saker, ta fram kläder till imorgon, fixa mig till sängen och sen gå och lägga mig och titta på tv! :)

Have a good night! Byebye! ♥

Och något jag vet är att jag kommer åka utomlands 2 gånger i år! :D
Och jag ska be om ledigt, 2 ledighetslappar! :D (y'

den här bilden fotade min syster i helgen, då när vi va ute och fota, va den fin?



Jag satt och titta på bilder, shit va mycket man har vuxit, ändå sen man va på utomlands, när man va liten men kommer ihåg det som det va förra sommaren, det är helt sjukt! :o ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Tiden går, precis som du själv konstaterat, så otroligt fort - utom möjligen på mattelektionerna dårå... - ta tillvara på den lille Melker och allt det andra så mycket du bara kan!

;) //Lena

2011-01-19 @ 23:48:12
Postat av: andreas

det var inte mitt fel att jag inte kunde snacka :( :P

det var päronens fel att jag skulle hjälpa dem

2011-01-20 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0