6 Januari, 2011 ★♥

hejhej! :)
Vakna ungefär vid 9 av att min syster kom in och la sig hos mig, hehe mysigt! För hon har inte sovit inatt eftersom melker vakna vid kl. 4 och va vaken tills kl. 7. Men sen vakna man typ en halvtimme senare för att Svenne och Melker kom in och väckte Anna och mig för det va frukost!  Det va god frukost! ♥

Men det va så hemskt jag kunde inte somna igår och hade typ skit ont i huvudet och behövde verkligen sova men det gick inte?!  :o det va suuuper hemskt! :o
Men jag somna iaf! =D wiiiiho! :p

Just nu sitter jag och lyssnar på "Animal - Neon trees" och typ tänker! och sjunger lite, höhö. :P
Den låten har jag hört Hanna sjunga och sen såg jag den låten på Mtv push, jag bara: "Men den har ju jag aldrig hört", och den va med på mtv push jag bara "meeh hallååå?!? :o"
Men jajja, den va bra! (y'

Ikväll kommer bli bäääääästisaste! :D Fast imorgon kommer bli ännnu suuuuper bättre! :D:D:D
Ikväll, nej idag! kommer Ellinor och Hanna hit och sover över, vi ska gå och lägga oss tidigt tidigt! Ska upp typ halv 6 imorgon, för vi ska till Vallåsen imorgon och åka skidor, hmmm.. får se hur det går Ellinor har aldrig åkt så Hanna och jag ska lära henne, höhö! Men det går säkert bra, Hoppas på inga skador! ♥

Men ni får ha en suuper bra dag! Nu ska jag fortsätta lyssna på min bäääästa musik och chatta med en kompis på msn! :p Hajjj! :)

Det här är en bild från nyår ute på Österlen hos min moster & mobror! :)
jag va ute och fota när alla skött raketer! mehehe :p

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Hoppas huvudvärken har gått över annars får du väl kolla det! Drick massa vätska, det bästa botemedlet!



Riktigt lyckad fyrverkerifoto!

Ha det bäst, dina nya självfoton är jättefina!

2011-01-07 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0