3 Januari, 2011 ★♥

Tjjena! ♥
Jag kom hem för ungefär 1 timme sen, genom att pappa hämta mig hemma hos Hanna.
Jag och Hanna vakna hemma hos henne idag, ungefär vid halv ett, fast innan dess vakna vi typ 4 gånger innan, haha x).

Dagen idag har vi varit lite i stan, Hanna köpte fler fiskar till sitt akvarium och jag köpte 2 nya linnen! (y) :D
Sen åkte vi hem till Hanna igen och då gick vi ute och åkte lite pulka, värsta backen med gupp (stavning), men det gjorde ont, trilla av pulkan 2 ggr typ! x) men det va kul, haha! x) Sen blev vi hämtad igen vi 5, efter vi blivit hämta körde vi och hämtade Hannas lillebror hugo. Sen hem till Hanna och äta, efter det blev jag hämtad.
Nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på "Run this town - Rihanna, Jay-Z". Den är bra! :)(y)♥
Ska ladda över lite bilder från min mobil nu, till dator! :) Behöver lite nya bilder.

Förresten på fredag blir det av! Hanna, jag, pappa och kanske Ellinor åker till vallåsen! :D skooojj! ♥
fast bara över dagen, men ändå. Väldigt skoj! ♥

ha en bra kväll!, det ska jag ha! :) Ska gå och lägga mig i tid, har blivit så sent dem senaste kvällarna ;).

++ Glöm inte säsongsstart av "Familjen Annorlunda" & "Spårlöst" på Tv4 ikväll, Familjen Annorlunda kl. 20 och Spårlöst kl. 21! Spårlöst har jag bestämt att jag vill se! :D
Haajj! ♥


Kommentarer
Postat av: ida niehoff

SV: låten heter La,La,La

(:

2011-01-05 @ 19:05:48
Postat av: felicia andersson :)

Ja, asså det va ju en god idé men det är tyvärr för högt upp, och det blir jättedammigt. men tack ändå!

2011-01-05 @ 22:14:28
URL: http://feliciaabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0