26 Januari, 2011 ★♥

tjjena! :)
Har precis ätit och kommit hem från konfan.
Jag försökte blogga idag från min mobil, men det gick inte av någon konstig anledning :/, dumma mobil & internet! blääää :oo

Men iallafall, dagen har varit bra, tycker jag! (y'
Vi fick besök i min klass idag av "Maria Stehn", en författare. Hon berättade lite om hur hon skriver sina böcker och berättade lite om sina böcker hon skrivit och hon berättade detta eftersom vi (alla i årkurs 8 på min skola) skriver en bok om sig själv, så vi behövde lite inspertion! :p

Nu ikväll, hmm.. vad händer då? :/ kanske ser någon film, kanske snacka med någon i phone? x) Kanske pluggar lite? Jag vet faktiskt inte.. :/ hmm.. vad är det för vecka? hmm... vecka 5! okej, om 2 veckor ska jag va klar med min bok. Okej! kanske skriva lite på boken ändå, ska ha 8-10 kapitel och boken ska vara helt klar vecka 7. jajja..! ;p

Jag ska ta fram kläder tills imorgon nu, eller så tar jag fram det senare, haha! jag orkar inte gör något :(.

Men ni får ha en bra kväll folks! :)
Det ska jag! :D

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjdå! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Åh, vad roligt att få skriva!

Hoppas ni fick mer än inspiration, hoppas ni fick tips på hur man lägger upp en text också så att det inte bara blir virrigt :) Kom ihåg, om du inte orkar läsa din text i ett svep - då orkar ingen annan heller. Då får man bygga om, flytta runt, radera och finslipa!

Lycka till! Faster lena

2011-01-27 @ 12:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0