1 Januari, 2011 ★♥

Okej, det gick jääätte snabbt! Hanna, min kompis hade lagt ut på bilddagboken "någon som vill umgås idag?, ring mig! :D"
Så ringde jag henne precis typ fråga om det gick och va sen fråga jag mamma, mamma sa: "ja, men då får hon sova över så slipper dem köra och sånt". Jag frågade Hanna, hon sa att hon fick, så 2 minuter efter jag ringt hade jag en kompis som jag ska umgås med och hon sover över, meheh sjuukt! x) mahaha

Men gårdagen! Igår va jag ute på Österlen med mina föräldrar hos min moster & mobror. Vi åt typ från kl. 18 till kl. 21 på kvällen så åt vi sakta men mycket. (något sånt talsätt. x))
Det va väldigt gott!
Till förrätt fick vi: någon avokado röra, löjrom och potatismos med lite lök på i något sånt tunndegspapper eller något sånt. x)
Till huvudrätt åt vi: Hummer och dressing till, säger bara MUMS! :D

Och till efterrätt blev det: Créme burlee, den va jääätte god! :d. Också fick vi choklad mousse som va jätte mäktig men god! (y' Och sen fick vi något annat också! :p (som jag inte vet vad det är, höhö.)

Efter maten drack typ alla förrutom jag kaffé också öppna vi lite julklappar. Jag fick balsam, shampoo och tvål typ och sen fick jag en ljusblå fleecetröja. :) Blev jätte glad för det! Tack! :d


Ja och nu idag.. blir det väl mest ta det lugnt, umgås med Hanna och va ute, tror jag. Måste ju va ute eftersom det är skinnande sol idag och klarblå himmel typ. Jag känner lite vårkänsla smyga sig in! :))

Men nu ska jag städa upp lite på mitt rum och hinna fixa mig innan Hanna kommer hit, hejjsvejs! :d♥♥
Ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0