FRIIIIIIIIIIIIIIIIIDA! ♥

hej! :)
Just nu sitter jag och titta på "How I met your mother", hmm.. har aldrig sett det förr, för vi har inte haft kanal 6 innan, men har fått det nu. Men det verkar rätt bra faktiskt! :D och jag såg "Scrubs" innan också, det har jag sett 1-2 gånger innan, det är bra tycker jag! :)

Men idag har varit rätt lugn. Jag har vilat, tänkt, tittat på tv, suttit lite vid datorn och typ spelat sims i 10 minuter, det va lite tråkigt, så stängde av det igen, hehe x).
Men när mamma kom nu för typ 30 minuter sen, så hade hon hämtat posten och där fanns min FRIDA-tidning. Så det är den jag ska "umgås" med nu! Så har annat och göra. Ha det så bra, haha x) Hejdå!
Ha en bra kväll, folks! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0