FREDAGSMYYS! ♥

Hejhej! :)
Just nu sitter jag och tittar på tv med tobbe, haha "just nu".
Ikväll har jag ätit mat med min syster, svenne, melker, tobbe, sandra och vincent! För mamma och pappa är i Stockholm, men kommer hem imorgon så dem är här istället!

Idag har jag inte gjort så mycket, mest suttit hemma och vilat. Städat. Och väntat, haha. :p
Mamma tyckte inte imorse att jag skulle till skolan, men det va väl bara bra lite ändå, dagen har varit bra ändå! :)

Hoppas ni får en bra kväll, ska se Let´s dance nu! Hejdå! ♥

En fin bild som jag fotat, istället för en dum video från youtube som inte vill funka att lägga in i detta blogginlägg!♥


Kommentarer
Postat av: FELICIA

Sv: Jo, vår skola är bara en wannabe-skola.. (;

Och man måste typ skicka ett mms till ett speciellt nummer när man mobilbloggar :)

2011-02-04 @ 21:57:14
URL: http://feliciaabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0