Alla ♥-ns Dag! ♥♥

Tjoo! :)
Asså jag vet inte vad det är med mig, men jag har inte mycket lust att blogga mer, tror jag behöver mer kommentarer från läsarna, kom ihåg att kommentera! :) För då blir jag så glad!

&& Glad Alla ♥-nsdag! ♥♥
Hur firar ni er alla ♥-nsdag?
Jag firar tyvärr inte så mycket i år, har typ varit glad idag, sagt "glad alla ♥-nsdag till folk och sånt mest. :)

Ikväll är det träning, ska bli kul!  och vi ska ha styrka, känner att jag verkligen behöver träna styrka efter 2 veckors paus! :o
&& I helgen är det läääääääääääääääger på Liiiiiiiiiiiiiingvallen! :D wiiiiho! ♥ Love it! ♥
Ska bli skiiit kul! :D

Över till annat..! :)
- Kan det inte sluta blåsa snart? :o det blir riktigt kallt ute när det blåser :o

- Och idag starta brandlarmet i skolan och sen efter 5 minuter kom det brandbilar till skolan sen fick vi gå in i vår idrottshall sen efter 10 minuter där inne, kom en lärare och sa att vi fick gå in i skolan igen. Så det hade tydligen inte hänt något speciellt, liite spännande ändå, hehe. :)

Just nu sitter jag och tittar på mtv och äter lite  mat, ska fortsätta med det nu, ha en bra eftermiddag & kväll! hejhej! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0