1 vecka sen jag bloggade, hihi ♥

Tjoo! ♥
Nästan 1 vecka sen jag bloggade :o inget vi gillar!, men som jag skrev i förra inlägget va inte på blogghumör och det har jag nt varit på hela veckan typ :/

Men typ idag har jag varit i skolan såklart, haft mattediagnos, det gick väl bra, tror jag. Eller hoppas på det! :)
Sen har vi haft musik, vi gjorde typ några notövningar där. Sen har vi haft spanska, typ roligaste lektionen idag, ovanligt nog :p, men typ jag satt med Ellie och vi snackar som vanligt, fast såklart är jag duktig och jobbar ändå, hehe! :) ♥

om typ 30 minuter ska jag åka till Trellestad, till musikskolan. Sen hem och plugga engelska, typ se tv något. Sen sova!  :)) skiiiit tröött är jag idag! x)

Imorgon kanske jag ska till ellie och umgås med henne, sen åker vi med mammi hem hit och hon sover här! tumme upp på det! (Y) ♥ skojskoj! :D

I helgen händer väl inte så mycket, I guess. :/

om ca. 1 vecka och 1 dag är det SPORTLOOOOOOOOV! :D

++++ LÄNGTAR TILL SOMMAREN! och Italien där blir det åka med föräldrarna och HANNA! YEEEAH :D ♥♥ Kommer bli skiiiiiit kul! :)

Ha en bra eftermiddag, ska fortsätta laga mat nu, har lite bråttom faktiskt. Hejdå! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Allt om Alla

Hej ! Allt bra

2011-02-12 @ 19:14:12
URL: http://gossipeonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0