Nyyya bilder och lite annat smått & gott! ♥

Cíao! :)
Nu är jag hemma igen! Det gick rätt bra på musikskolan. :)
Och solen kom fram när vi åkte ner till trellestad, toppen! ♥

Hmm.. ikväll, vad ska jag göra?
Jag vet inte riktigt vad jag vill göra, eftersom solen är framme där ute så kanske jag ska ute och hoppa studsmatta eller ska jag fixa med mitt engelska speech och sitta lite vid datorn? :p
Jag har också lust att kanske gå ut och gå? Hmm.. svårt och välja! Men först ska jag iallafall blogga! (y'

Vill ni veta en hemsk sak som pappa visa mig precis? :o
Spotify ska börja betala :o, alla gratiskonton ska sluta och man ska bara kunna lyssna tio timmar per månad, jag säger bara: NEEEEEEEEEJ! :o snacka om hemskt! kommer inte klara mig :o

Men aja, jag får försöka leva vidare ändå ;), hahah x)

Vad har ni gjort idag? Jobbat? Varit hemma? Skolan?
Själv har jag varit i skolan och som jag skrev innan en allmän tråkig skoldag, hehe
Jag har haft 2 prov idag -.-, spanska & matte. Spanska gick bättre än jag trodde för när jag väl fick provet framför mig så kom jag på att jag glömt och träna på vad verbern betydde, dem som vi hade till provet och det var ju inte så bra precis.. hehe x) Men det gick väl bra ändå (y) och matte provet var rättså lätt, tyyp och det kändes som det gick rätt bra ändå! (y) :) Great! :)

Snart påsklov! :d Suuuper great! ♥♥
Vad ska ni göra då?
Själv ska jag på måndagen åka in till trellestad med Candice och titta runt i lite affärer! (y' Great!
Sen på onsdagen ska jag kanske dra till smyge med nea och gå runt lite där, haha x). Ha en mysig dag där! :p
Och sen på onsdagkväll ska jag gå på min kompisar´s teater som dem ska spela upp med sin teatergrupp, spännande att se! :)
Och i helgen vet jag mest att jag ska umgås med ellie och kanske träffa emil, robin och några andra, skoj! :d

Och resten av dagarna är jag ledig alltså: Tisdag, Torsdag, Fredag och antingen Lördag eller Söndag, vet inte vilken dag jag ska umgås med Ellie. Jag tror att Ellie och jag kommer sova över hos varandra säkert. :p

Men nu ska jag inte störa er mer! Ha en bra kväll folks!

Här kommer två fina vårbilder som jag fotat!



Sen bara för att jag hade lite kul med mina kamera igår, så får ni denna bilden också som blev på mig. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0