SOOOOOOOOL! ♥

'Sv till Markus: Aa, det är bra & yes I rymden finns inga känslo är awesome! :) Har du sett "tusen gånger starkare"?

Tjotjo! ♥
Idag mår jag bra, fast typ lite fortfarande ont i magen, vet inte riktigt vad det är, men inte illamående, som tur är! (y'
Om jag inte mår dåligt sen också så ska jag umgås med Ellie idag, wiiiiiie! ♥

Vad ska ni göra idag? =)

Det var jätte skönt och vakna idag. Jag vakna av att mamma kom in på mitt rum och väckte mig men samtidigt så lyste solen in på mitt rum och utanför hörde man fåglarna kvittra, toppen! Vååår är här! ♥♥

Ett tips till er alla, Ni borde se "Tusen Gånger Starkare", för jag som går på högstadiet och är lite en av dem som är lite blygare än alla andra känner igen mig rätt mycket i filmen. Det handlar om en tjej som går i 9:an och heter Signe. Sen börjar det en ny tjej och ändrar hela skolan, verkligen jätte bra! Rekommenderar att ni ska se den! :d

Men ni får ha en superbra dag, hejhej! ♥♥

Sommar/Vår väder!


Kommentarer
Postat av: andreas

jag har set den "tusen gånger starkare" i skolan

den var bra :)

2011-04-09 @ 12:06:54
Postat av: Markus

Nope har inte sett den :o :(

2011-04-10 @ 03:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0