sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk :(

Den här dagen börja med att jag vakna och mådde illa. Jag gick till skolan och sånt som vanligt, när vi åkte till skolan i bussen, mådde jag riktigt illa, trodde jag skulle spy.  Men som tur gjorde jag inte det!
När jag kommer till skolan och står vid mitt skåp
så säger hanna: Har du smink på dig? typ puder?
Jag svarar: Nej, varför det då?
Hon svarar: Men du ser helt häxaktig ut, helt grön..
Så tittar jag i spegeln, då är jag helt grön & blek typ, såklart blir jag skit rädd och smsar pappa.
Men pappa satt i möte så han kunde inte hämta mig från skolan. Sen ringde jag mamma och hon hämta mig efter typ 30 minuter efter skolan börjat. Så nu har jag legat här i min säng från typ halv 10 imorse och mått dåligt. Fast jag mår inte illa mer bara fryser sometimes, är trött och feber.. :( Jag haaaatar vara sjuk !

Men iallafall, hur mår alla andra? mår ni bra? :)

Jag ligger här i min säng just nu och titta på project runway! (y'

Men nu ska jag se tv lite och sova, tror jag.

Ha en bra eftermiddag & kväll, tjotjo!


Kommentarer
Postat av: andreas

ja jag mår bra :)

bra att du inte spydde i bussen det kanske skulle ha blivit lite pinsamt :p<3

2011-04-09 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0