Måååååååååååååååååååndag! ♥ (ingen bra morgon :/)

tjotjo! :)♥
Imorse vakna jag av att mamma väckte mig kvart i 6, då skulle vi upp och sjunger för pappa eftersom han fyller år idag! Så ett stort Grattis till mig pappa! ♥

Sen efter så gick vi ner och åt frukost och sånt. Sen typ 10 minuter innan jag skulle gå till bussen kom jag på massa saker jag hade glömt, så stressa fick jag göra! :o
precis när jag går utanför dörren och när pappa skulle stänga dörren, så säger jag: "Stopp!" , och då kommer jag på att jag glömt min headset och pengar, så fick springa upp för trappan in på rummet och hämta de, men såklart när jag springer upp så trilla jag i trappan, haha fast inget allvarligt. x)
Sen springer jag ut och går till bussen och när jag går till bussen kom jag på att jag glömt min skåpsnyckel p.g.a att jag bytade jacka. haha, ingen jätte bra morgon för mig precis... :/

Menmen.. Dagen har varit bra iaf! Har er också varit det? =)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har tränat gymnastik nu ikväll, allt gick bra. (y' ♥

Men nu ska jag soova, NattiNatti! ♥

(sööööt!
♥)


Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Strååålande att du påminde mig, jag tänkte på det och sen glömde jag bort det igen, haha!! Men nu har jag skickat kortet :)

2011-04-04 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0