Gårdagen! :)

tjaaaaaaaaa! ♥
Just nu sitter jag och lyssnar på "Rihanna - California king bed" och har fixat lite bilder här till bloggen för jag fotade dem kläderna som jag köpt igår och shortdressen som jag köpte i lördags. (bilder längre ner i inlägget)

Okej.., Gårdagen blev inte som jag har tänkt men vi fick iallafall shoppat lite, jag köpt 2 linnen och en tröja, fast jag hade lovat mig själv att inte köpa något, haha men det är faktiskt rätt svårt, hehe. :p
Okej, gårdagen börja ju med att jag gick upp kl.7 för att Candice skulle kommit hem till mig då, men det blev ändrat. Så tog bussen till Trellestad och på bussen satt då Candice, så vi möttes på bussen typ. ;)
Efter det gick vi och fika lite för båda två var lite smått hungriga, efter fikan gick vi i alla affärer, jag fick köpt hem lite kläder ju + fick lagat mina solglasögon av en snäll kille inne på "forsbergs optik" :D, "hehe, taaaack! :D"
Sen vår lilla lunch igår blev god Subway, mums! ♥

Men när klockan var ungefär två, då gav vi upp. Då var båda jätte trötta och hade ont i benen så Candice åkte till Johanna och skulle bli hämtad där senare och jag mötte upp Ellie men såklart så fick jag fortsätta gå fast vi orkade inte gå i stan så länge heller så efter typ 1 timme gick vi hem till Ellie och satt oss och sola! (y' ♥ Det var lite kallt, men just för vinden annars var det riktigt skönt! ♥♥ jag älskar vädret riktigt mycket! ♥♥

Bloggar mer sen, ska äta nu! ♥
Här är tröjan jag köpte igår! :)

Och det här är Linnet som jag också köpte igår! :)

Och jag köpte det här linnet också! :)

Och sen har jag min shortsdress som jag lovade att jag skulle visa! :)

 


Kommentarer
Postat av: andreas

jag visste att ni ändå skulle gå till ellie :p

2011-04-19 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0