6 dagar till julafton! ♥

Hejj hejj! :)
Sitter just nu och slår in julklappar till tjejgänget, ska ge julklappar till dem på tisdag när vi slutar skolan. Hoppas dem blir glada för dem! :)
Och jag sitter och lyssna på "Dreaming people - Jay smith", Jag tycker den är riktigt bra och han är duktig! fast har inte följt idol så mycket, tycker bara audition är roligt, inget annat. Har tröttnat! :/

Men jajja, Idag så åkte mamma och jag ner till stan handlade lite, sen va ju såklart inte klar med julklapparna så vi fick åka till stan också. Men mamma ville hem så jag åkte till Ellie för vi hade ändå tänkt va, så efter jag blev lämnad hos ellie gick ellie och jag ner till stan istället, och yes! jag hitta julklapparna som jag inte hade köpt än! x)
Sen efter stan med ellie, gick vi hem till henne och gjorde lite mat och jag hade ont i huvudet, hatar det! :o

Sen blev jag hämtad av pappa vid 5-tiden. Kom hem och det va mat igen, ahhh.. hade glömt att jag skulle äta hemma, så fick äta hemma oxå, haha fast det blev nt mycket! x)
Snart ska jag sova.. ♥

Fast imorgon kanske man umgås med ellie igen, fast hemma här hos mig. :p whoo knows.. xd
Men imorgon i skolan, har vi vanliga lektioner och på eftermiddag ska vi ha spelhåla! skojiigt skojiigt, I think. ;) ♥

Och på tisdag sluta vi skolan, yeeeah! :D ♥♥ Love it!

Och på fredag är det julafton? Förlåt, men hur kan tiden ha gått så snabbt?!? :o hahhah, men YEY! :D♥♥
Hoppas jag får det jag vill ha till jul! ♥

Ska inte skriva mer nu! hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0