NYÅR! ♥

tjoo! ♥
har precis varit nere och fixat mig, snart bär det av till Österlen och stannar där över natten. Hoppas man kommer hem imorgon, eftersom det är så mycket snö där, så är det inte säkert :/, Men let´s hoppas! :D

Idag är det nyårsafton så jag vill säga: GOTT NYTT ÅR! ♥♥
Jag kommer inte ta med datorn till min moster & mobror den får faktiskt stanna hemma så kommer ingen uppdatering ikväll/inatt iaf. :)
Jag ska fota mycket hos dem, har jag bestämt! :) så bilder kommer upp sen.
Jag hoppas ni får en trevlig nyårsafton! Tack för år 2010! :) Det har varit ett mycket bra år, nya vänner, nya saker, massa saker har hänt! Tack! ♥

Välkommen 2011! :p

ha  en bra dag, Hejjsvejs! :) ♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nyar :)

2011-01-08 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0