nya saker inköpta. =D 2 dagar kvar till nytt år! :)

Tjoo! :)
Idag fick jag besök av Hanna innan idag vid kl. 10,30 ;). Vi looked at tv and talk a little ;p. Hahah.., sen vid kl. 14 typ så tog vi bussen in till stan och tittade lite på rean. Det är så knas för när det väl är rea handlar jag det som inte är på rea och när det inte är rea.. ja, då handlar jag ändå, hahah x).

Men det blev köpt en brun väska, som jag hade planerat att köpa :D
Och en vit t-shirt med tryck, sen en jätte cool kofta tyckte jag. ;)
Och två stycken glitter sprayer, till nyår hade jag tänkt. Ska till min moster & mobror då så hade tänkt klä upp mig lite ändå. :p
Sen köpte jag 800 poäng på en spelaffär till mitt xbox 360 för att jag ska kunna köpa dansar till "Dance Central" och köpa låtar till "Lips". :D Yeey! x)
Och sen lite coola lösnaglar till nyår också. :p

Dagen har varit rolig, men jobbig för jag fick ont i mina ben.. :/ hahah, men den smällen får man ju ta om man vill shoppa  ;). 
Men kvällen spenderas hos Hanna, vad vi ska göra vet jag inte riktigt än.., Men vi får se! :) 

Imorgon ska jag hjälpa Hanna att fylla hennes nya akvarium till hennes fiskar, som hon fick i julklapp. :) Annars har vi inte planerat något, tror jag.

Ni får ha en bra kväll, hejjsvejs! :D


Det blev den här bilden för att Hanna inte har några andra bilder på sin nya dator och att jag ville ha en ny bild. ;)
Men jag kom på att den här beskriver lite min dag, jag har varit glad och det ser den här koalabjörnen ut att vara. Och den är söt precis som jag, hahaha ;) naat! x) meheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0