Min älskade väska är köpt! ♥

tjoo! ♥
Idag tog jag bussen in till stan vid kl. 2. Mötte upp ellie i stan sen, när jag stod och vänta på ellie för jag då skulle möta upp henne, såklart ser jag den jag absolut inte vill se! :o Tyvärr.., men jaahajaah han såg mig inte som tur va! elr jag tror det iaf ;)

Men sen träffa jag ellie, vi gick på stan från kl. 14 - 17. Fick handlat en turkos munkjacka, strumpbyxor, min älskade väska och ett par armband! Love it! ♥
Asså shiit så mycket folk där va idag, fast dem flesta jobbar, helt sjukt. ;p

Kvällen blir tillbringade med ellie och godis & se mooovie, I think. ;) Hahah :p

Imorgon har jag inget planerat, men ni får ha en bra kväll, så hörs vi imorgon! :)♥

haaaíi! :)♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0