Let´s take a new look on the sale! :)

Yooyo! :p

Ellinor åkte hem vid ungefär halv 6, men sen har jag städat och inte haft lust och blogga. Men lovade att blogga ikväll, så får ju hålla det som jag lovar. ;)
Just nu sitter jag och tittar på tv, ska se om där är något bra, om inte så ska jag spela "The sims 3" på xbox 360 och fixa med lite kläder tills imorgon sen sova, Men iaf imorgon kommer Hanna hit hem till mig efter sitt tandläkarebesök. :) Så stannar hon och jag här hemma tills kl. 14 för då tar vi bussen in till stan (again for me.) hahah, vi ska gå på rean för Hanna har inte varit hemma så hon har inte hunnit titta på rean iaf inte i Trelleborg. :p Men japp, efter det åker jag hem till Hanna och sover där! Wiie! :) hahah, Men nu ska jag se "brooke knows best" på mtv. :) mihih

Ha en bra kväll! Hejjsvejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0