JUUUUL, JUUUL, STRÅLANDE JUUL! ♥

Hejjhej! ♥
Idag har jag och mamma städat hela huset typ och nu snart ska vi fixa lite mat till imorgon. skojskoj! :p ( städa; nt alls skoj, laga mat; skojiit!)
Men iallafall jag har rensat mina kläder idag, fick bort en hel kasse iaf, och sen har jag typ tagit upp kläder, städat upp på mitt rum och ska dammsuga hela övervåningen men venne, om jag orkar! x)

Mina årets jullåtar är:
Gott nytt jul - Sean Banan (suuuper bra! (y')
Shake up Christmas - Train (seriöst, skiiiiiiit bra! :o<3)
&&& sist men minst, iallafall han som sjunger xd äääär: Tomten jag vill ha en riktigt jul - Busungarna

Det är mina årets jullåtar! :)♥♥ Looove it! ♥♥

Vad har ni gjort idag?

Har ni också städat och lagat mat tills imorgon? ;)

Det har varit värsta snöstorm här idag i skåne-land iaf, här där jag bor ;p.
typ  iaf -2 här hemma, så det e lugnt!


Men ni får ha en super bra kväll!, det ska jag ha iaf ;p. Hejjjsvejs geeks!!! :D ♥♥♥♥♥

++++++++++++++ IMORGON ÄR DET JULIIIISAFTON! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! ♥♥ mahaha ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0