2 dagar till julisafton! ♥

tjoo! ♥
Imorse eller nä, vid 10 så vakna jag, ellinor låg fortfarande och sov. Jag väckte henne typ 30 minuter senare sen låg vi och titta lite på tv och vår frukost idag, kallar jag brunch x), vi åt typ vid kl. 12 så det blev frukost och lunch samtidigt x).
Hahha, och just nu sitter jag & Ellinor och tittar på film, höhö "Camp Rock 2". Hahah, dagen idag blir väldigt lugn, ska inte göra något speciellt, jo en sak! Jag ska ute och fota sen, för det är så fint väder idag, elr nej snön är väldigt fint.

Men ska se film nu, ha en bra dag! Hejjsvjes! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej linnea:) en liten komentar till dig<3

Längtar sjukt mycket till julafton !!:D

2010-12-22 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0