15 December, 2010 ★♥

Hejjsan Svejsan! :)
Dagen idag har varit bra, inget speciellt typ. :p
Kom hem vid kl. 2 idag, hade inget internet på datorn då, så gick och la mig på soffan och titta på tv, va rättså trött och höll på somna men det hände aldrig x).

Men läst precis ett mejl från min gymnastik att dem hade tänkt ta upp alla mixgrupper inkl. min grupp till Lingavallen vid ängelholm i februari! Och jag ÄLSKAR lingvallen! :D där är jääätte bra! och såklart ska jag med, wiiiiiiiiiiiho! :D och jag som längta till september nästa år, för det är då vi brukar åka upp dit! muhhahah YEEAH! :D ♥♥

Hahah, vad händer ikväll? :) ♥
Jopp, jag ska.. hmmm.. ta fram kläder till imorgon, måste ha svarta elr mörka iaf, fast ska ha en vit och röd randig magkort t-shirt, och ett svara och vitt linne under och jeans, tror jag. x)) Den beskrivning lät väldigt konstigt xd men jajja, Kan visa sen kanske. :)
Och sen ska jag väl bara se på tv, snacka med lite vänner och ta det lugnt, tror jag. =) Perfect evning! ♥

Ha en bra kväll, hejdå! :D ♥♥
Önska mig lycka till på Laserdomen imorgon, som jag åka på med 8orna på min skola. :)


Och här får min kompis Candice va med och visa upp bilden! Jag älskar den bilden, tycker det blev jäätte cool & bra! Den här bilden fota jag när Candice och jag var ute och gick en gång innan konfirmations mötet skulle börja.

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Bra foto!

Lycka till då! Men varför står det den 14 dec däruppe när det är inlagt den 15:e...

2010-12-15 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0