Mer bilder! ♥

Snart slutar jag och då ska jag hem och plugga lite! Sedan kommer Hanna hem vid typ halv 4 ungefär. Sen 1 timme senare ska jag möta upp Ellie på stationen och gå hem till henne och sedan tillbringar hon kvällen hos oss! skojskoj! Blir säkert en liten Adam som är hos oss ikväll också! Ju fler, ju roligare! :)))) Hiihi, I´m Happy! ♥ 
 
Ska jobba satan nu sista tiden av lektionen, hörs sen! hay :* 
 
Ni får en söt bild på mig, Ellie och Hanna! 
Mina söta små kompisar, åhh älskar er! ♥ 
 
♥! 

Kommentarer
Postat av: Ebba M

SV: Åh tack!

Svar: Varsågod! :) Har du haft en bra dag?
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-09-27 @ 14:56:13
URL: http://iphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0