En mysig söndag! ♥

Hejjsan! ♥
Sov hos älskling♥ inatt ju, mysigt som vanligt! (:
Kom dit igår vid 7-tiden, jag berättade lite om dagen i Malmö och sånt, vi hade jätte mysigt i Malmö och informationmötet på STS, var intressant. Fick också köpt lite kläder i Malmö! (Visar bilder i ett annat inlägg, orkar inte hålla på fliffla med bilder och sånt nu..)
Sedan på kvällen såg vi Eurovision Song Contest och som de flesta vet så vann ju Sverige, Wiiie! ♥ Loreen var jätte duktig och en värd vinnare! (:
Vinnarlåten.. ♥

Sedan idag vaknade vi vid halv 10-tiden.. väldigt trötta.. Iallafall jag.. x)
Blev hämtad vid 12-tiden sedan eftersom jag skulle hem och firade morsdag med A La Familia, haha. xD
Min syster, hennes sambo o deras son hade cyklat från trelleborg, hem till oss. x) vilket är 1,7 mil xD Duktigt gjort! (y) Fast inte så svårt egentligen! :p
Vi grillade hemmalagade hamburgar, mums! ♥
Sedan gick vi ut och gick i byn och var på lekplatsen med lilla Melker. Jätte mysig dag! ♥
aja.. Har ni haft en bra dag?  :)


Isåfall ha en fortsatt bra dag, om inte.. då får ni ha det nu, haaaay! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0