'Städning och massa bilder! =)

Hejjsan alla glada människor! :D
Nu har jag precis blivit klar med allt städande på mitt rum, har dammsugat, bäddat in sängen (den var dubbelsäng innan för Ellie sov ju hos mig onsdag till fredag.) och tvättat! (:
Just nu sitter jag och snackar med älskling på Skype och laddar över bilder, ska skicka en bild till FRIDA-redaktionen, tänkte jag. Tänkte visa min FRIDA-samling på alla tidningar, 125 tidningar.. x) Det är några års preminimiation (vet inte vad det heter, men ni förstår vad jag menar! xD).
Jag hittade avslutningsskor i Ystad också, det blev dessa! (:
Har inte prövat dem till klänningen än, men ska göra det alldeles strax! ((:
Det som är kvar till avslutningen av kläderkategorin är bara kavajen/koftan.
Sen måste jag bestämma kläder till studentfesten som jag och mina ananser ska till! =)
Tror jag ska ha en blommig klänning, jeans jacka och svarta skor! (:
tyyp så här: ...
Sov hos Älskling inatt, som vanligt så är det super mysigt! ♥
Vi såg lite film och myste, tog det rätt så lugnt eftersom jag är lite små förkyld och har halsont, höhö.
Hiihi, Är det bara jag eller visst är det skit kul och kittla den om ens kompis, pojkvän/flickvän är kittlig, hehe.
(Älskling vet vad jag menar! :D ♥)
Aja, nu ska jag se film eller något, ta det lite lugnt! Nej, först pröva kläderna! Sen slappa! ((: ♥
Adjö, ha en bra kväll folks! (:
Avslutar med en bild som jag fotat! ♥


Kommentarer
Postat av: Ellie

MEN VAFAN NEA, JAG LÄRDE DIG JU VAD DET HETER :(

PRENIMUERATION.

PRE-NU-MERA-TION



Tack så mycket.

Svar: Hehe :$
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-05-20 @ 00:01:33
URL: http://screamo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0