Sen söndagsuppdatering!

Hej!
Lite sen uppdatering kanske, men har haft fullt upp både igår och idag, hehe. :)
Spelning igår i stadsparken gick rätt bra, fast det blåste lite, så vissa noter blåste iväg och sånt, men det fixa sig!
Sedan åkte vi och hämtade älskling och lämnade Ellie, för hon hade varit med och tittat på spelningen.
Sedan åkte pappa, jag och älskling vidare till Smyge tittade lite där, sedan vidare till Beddinge, fick köpt en cool jacka, hiihi! Typ sån collage- jacka, En svart. (:
Efter vi hade varit i Beddinge åkte vi hem, grillade och jag och älskling låg och myste framför filmer hela kvällen, mysigt! ♥
Idag har vi haft loppis här i byn, det blev inte så jätte lyckat tyvärr, det var rätt kallt så det kom inte så mycket folk.. Men vi fick lite sålt, ändå! (:
Passat Melker lite idag också med älskling, det var kul! :) Vi var i möllan här i byn och tittade inuti i den, det var mest läskigt, haha. Jag tror jag börjar bli lite höjdrädd.. :( Inte bra!

När klockan var ungefär två började vi dra oss hemåt, tog med saker hem igen.. :( Vilket inte är bra..
Packade in det, så vi kan ta fram det tills nästa år! Och började grilla och laga mat, eller.. Resten av familjen gjorde det medans jag och älskling gick upp på mitt rum och snackade lite, sen somnade jag, haha. Och vaknade lagom till mat, tajming alltså! (y) haha
Annars har det inte här så mycket idag.. Fick fixat lite viktiga saker t.ex som skrivit lite saker till språkresan och fick skrivit min stipendieansökan. :) Förresten fick en lapp av en fågel i fredags att jag borde söka ett stipendie till textilslöjden och se hur det går, det gjorde mig väääldigt glad! hehe ♥ Så håll tummarna för mig och hoppas!


Nej, nu ska jag sova! Godnatt. ♥
Förresten såg ni att jag gjort en ny header, fin eller? ♥ Tyckte jag hade haft den andra för länge och att det var dags för en ny!


Följ mig på Instagram @linneaandreasson! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0