Söndag! ♥ 2 lediga dagar kvar!

God morgon! Eller njaa.. God middag! ♥
Har ni sovit gott? Jag har! iallafall de timmarna jag sov, gick och la mig vid 12-tiden och låg och läste lite ur "Elsas värld", sen skulle jag sova men kunde verkligen inte somna.. :( Låg i typ 2 timmar och försökte sova, skiit jobbigt! :o

Men,men.. Ni vet mina sportlovsplaner med Hanna att hon och jag skulle åka till en vän till mig och åka skidor och umgås, och sånt. Ja.. det blev inget.. :( Men min vän och jag kom på ännu bättre planer igår fast till sommaren istället, det kommer bli AWWWWESOOME! :D ♥

Jag, har just nu duschat. Nu ska jag platta håret, sminka mig och lyssna på min underbara musik. Idag någon gång kommer min syster, hennes pappa, hennes sambo och deras son, min systerson hit! De ska äta middag här, vi ska äta hummersoppa, sååå gott när mamma gör det! ♥ Ahh.. längtar tills vi ska äta! ;p mahaha
Annars idag händer inte så mycket. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag hittar säkert på något! :)

hay! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0