Ett nytt sätt att blogga på!

Såå..
Jag har fått en idé! Både jag och ni, mina läsare blir inblandade. Ni får den roliga delen av arbetet eller.. okej, det kan bli rätt roligt för mig med, haha. Men jag vill att ni som läser min blogg samtidigt ska mejla mig till min nya mejl ([email protected]) och så vill jag att ni ska skriva ett ämne som ni vill läsa om nästa dag. Alltså för varje dag kommer ni att få läsa om ett nytt ämne, så att det blir lite variation varje dag, lite roligare att läsa då kanske! ;) Vad tycker ni om den idén?

Jag tror att det kan bli lite roligare, istället för samma gamla vardagssnack: idag har jag gjort det här och blablabla...
Haha, håller ni inte med mig? :)

Kan ju samtidigt ha vissa blogginlägg med bara bilder också, om ni vill det. :) Sen kommer jag försöka att lägga in en bild på varje blogginlägg som passa ämnet, såklart! ;)

Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om detta ämnet! Så skulle jag bli tacksam! :)
Hihi, nu ska jag plugga! & leta efter ny väska, min kära väska gick i sönder idag.. :'( R.I.P min kära väska!

Haha god kväll folks! ♥ ;)

Kommentarer
Postat av: nea-lover

du kan blogga om din älski <3

2012-01-23 @ 18:38:22
Postat av: nea-lover

Ps, I love you

2012-01-23 @ 18:39:40
Postat av: Lena Björndahl

Strålande!

Jag gillar fotoreportage med lite bildtexter, funkar alltid.

2012-01-23 @ 19:17:33
Postat av: Hb

Låter bra! Men vad händer om du inte får något mail... ? ;)

2012-01-24 @ 07:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0