A thought of you.

Godmorgon på er! ♥
Har precis ätit frukost med mina föräldrar här hemma i byn. Fast har nu bäddat ner mig i sängen igen och ligger  och funderar vid datorn. :)
Idag är det söndag och imorgon är det måndag och skola, bääh.. Fast det är sista veckan innan lov nu! :D wiie ♥
 
Idag ska jag mest chilla, ska till Ystad sen, till lägenheten för att tvätta och sånt. Hade en tanke om att jag och Hanna skulle söndagstränat idag, men så blev det inte. :( 
Ähh.., vi har träning imorgon, så det är luuugnt! (:
 
Håhå, jag har inget kul att skriva om direkt. Puss på er! ♥ Hoppas ni har en bra söndag! (:
 
Ni får lite gamla bilder från hösten/vintern.

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Alltid kul med bilder!

Svar: Japp! Jag försöker ha med iallafall 1 bild i varje inlägg, blir lite roligare då ;)
neadenlillas.blogg.se

2012-12-16 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0