Valborg!

Min bloggork är typ borta.. :/ ´sorry!
Idag är det måndag och det är valborg, hoppas alla har en bra valborg! :)
Själv ska jag typ bara sitta hemma, ner till Smyge lite senare ikväll bara, annars inget. Lite drygt dock, men finns en anledning till varför det är så här, och det är för att jag ska typ upp helt tidigt imorgon, ska till Österlen med familjen till min moster & morbror, För min moster fyller år, Så grattis till henne! :)
I fredags sover älskling över här, det var mysigt (som alltid)! ♥ Sen på lördagen åkte vi ju till Ystad, jag skulle leta efter avslutningsklänning till skolan, ..
det blev en vit klänning från MQ! :..




Det var jätte mysigt i Ystad, men blev dock lite stressigt när vi skulle åka hem! (: Vi åkte och lämna älskling för sen skulle han vidare med sin bror och någon mer på bio! (:
Senare på kvällen kom Hobbe (Hanna) till mig och sov här till idag, alltså 2 nätter! (: Vi har haft roligt, idag har vi passat min systerson Melker! Det var mysigt! (: Vi har varit i stan, ätit glass, solat, njutit av vädret! (: Härlig dag! ♥
Typ nästan lite sommar! Har till och med tagit fram mina ballerina skor! Awesome ;p
Ha en bra valborg, hay! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0