Hela veckan + helgen! ♥

Hejjhej! (:
Låt mig se... Det var längesen jag bloggade, förlåt! ♥

Hände det något speciellt förra veckan? Nej, skolan och sånt, vi hade nationella prov i Engelska, gick rätt så bra, tror jag. Men vill inte tänka på hur det gick. (:
I fredags åkte jag hem till Älskling, sov där över natten. Igår fyllde han 16 år, så var hemma hos han och firade han med han & hans familj och släkt! Det var trevligt! (: ♥
Åt god mat och fick träffa lite av hans släkt. :)
Idag har jag varit med familjen (förrutom Melker) i Malmö. Först gick vi och åt på Jensen´s Bøffhus, sedan blev det lite tittande i de affärer som var öppet, efter några minuter gick vi vidare till Konserthuset. Där skulle vi se "The Lord of Dance" (riverdance), Riktigt coolt asså! (: Verkligen värt pengarna! Helt härligt känsla! :)

Imorgon är det måndag igen.. och det betyder skola.. *suck*
Den här sista biten av 9:an är väääldigt dryg.. Liksom för mig själv kommer det hända så mycket nu med gymnasiet, typ som nästa ett helt nytt liv eller något,  så man vill liksom bara move on tyyp.., haha.

Ska titta lite på pluggandet nu, sen gå ner och göra ordning mig för att sova, Natti natti! ♥

The Lord of Dance!

Kommentarer
Postat av: • Alicia Rudberg •

Fin blogg!

Hoppas du har en bra dag, kram :)

/ http://aliciajasmine.blogg.se

Svar: Tack, detsamma! (:
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-04-24 @ 17:21:52
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0