Skejtskejtskejt! awesome! ♥

Tjaaa! 
Kom precis in, har varit ute och skejtat med Nea. Det var väldigt kul förrutom att det var rätt kallt och jag trilla, höhö. Men sånt som hände.. ^^ Skada mig inte så värst, så ingenting ni behöver oroa er för, haha ^^.
Imorse vaknade jag upp hemma hos Ellie. Hon fixa värsta hotellfrukost, haha. Super mysigt! Bakade scones och sånt. :) Super gott också!
Sedan fixade vi oss och stack ner till stan. Jag köpte present till pappa som fyller ju år idag, blev en super fin tröja och han blev jätte glad för den. hiihi x)
Efter vi handlat present stack vi och köpte glad på donkan och satte oss på en bänk och njöt i solen (och blåsten...-.-, haha).
Sedan stack vi hem till var och sig. Jag och ananaserna åt mat, pasta a la vongle (?), haha. Super gott iallafall!, som vanligt! ^^
Ja, sedan stack ut o skejta med Nea, och nu sitter jag här! :)
En rätt härlig dag ändå! (: Imorgon blir det shopping i Sveriges tredje största stad, nice! ^^ haha, Malmö då assåå.. x)
Aja, ha en bra kväll, bloggar imorgon och visar upp vad det blev shoppat! (: Haaay! ♥
Någon liten bild sen i vintras! ♥ Fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0