It´s your life, your choice!

Hejjhej! (:
Dagen idag har varit bra, förrutom att på vår sista lektion hade vi idrott, vi släppta normal tid från lektionen och sånt. Men sen när Hanna & jag kommer ut från omklädningsrummen ser vi att min buss kör iväg.. och vad händer, tror ni? Jo, vi (hanna & jag) missar den.. -.-
Hanna skulle egentligen med mig hem, så vi kunde träna till musikuppspelningen som vi ska göra i skolan, men det sket sig, Pga att vi isf hade kommit hem helt sent till mig.. Så fick stanna 1 extra timme på skolan och vänta tills mamma slutade och kunde hämta mig.. *suck* Först var vi 5 st som hade missat bussen, efter 30 minuter hade de blivit hämtade och jag fick sitta och vänta själv.., blöööh, drygt!
Också ska vi ha matte- prov imorgon, inget jag längtar till! Kan typ inte det alls.. blää.. jag är inte på humör! :/
Aja, ska städa lite nu, älskling ska hit imorgon! (: hiihi myys! ♥
Ha en bra kväll, hay! ♥
You can do exactly want you want, only you have the will! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellu, va fin blogg du har!

Följer du några serier? :)



http://monrous.blogg.se

2012-04-11 @ 19:33:49
Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥


Svar: Hehe tack! (:
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-04-12 @ 21:23:47
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0