Mååååndag ♥

Hej! ♥
Hur har er dagen varit? :) - Min dag har varit väldigt bra förrutom t.ex vår so- lektion typ helt sjuk! :o.. Min klass är en diskussions klass, alla tänker olika och vår lärare orkar inte med diskussioner, så han går iväg.. Vilket jag blev rätt irreterad över, men aja. Annars har dagen varit mycket bra! :) Efter skolan åkte jag med Ellie, Hanna och jennifer ner till Trelleborg. Hanna skulle till teater, Jennifer hem och Ellie och jag tog bussen ner till stan för jag skulle hitta ett par skor till imorgon. Ska nämligen till Stockholm, Hittade ett par skor. :)))
Ett par svarta vanliga, pumps. typ :)

Just nu sitter jag och snackar med älsklingen i telefon, fast han är helt inne i sin tv.. x) Aja, ska se om han blir lite mera social, ha en bra kväll folks! :) hejhej ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tack för att du snackade med Ricki ! (: <3

2011-10-03 @ 23:01:52
URL: http://screamo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0