Roligt och vara på träningarna igen! :)

Okej, för ca. 45 minuter sen kom jag hem från träningen. Första träningen på 3 veckor började med ett halvtimmes styrkepass, rätt härligt, ändå! ;) Tror jag kommer vakna med träningsvärk imorgon, hehe.
Sedan hade vi matta. Gjorde bl.a hjulningar, volter och kullerbyttor (?) m.m.

Imorgon är det tisdag vilket betyder att det är lång dag i skolan, det är Desperate Housewives och jag ska plugga satan! hehe (a) För jag har spansk- prov på torsdag, typ 30 verb och 70 glosor, alla verb och glosor som vi har arbetat med på spanska denna terminen.

Hmm.. Vad ska jag mer skriva?
Jag fundera innan på att jag ska sluta på gymnastiken och pröva något nytt. Men idag när jag var där igen så ångra jag mig, för att träna styrka och röra på sig så en gång i veckan, behövs verkligen och just styrketräning var så skönt att ha. :)

Inte mycket mer att skriva faktiskt. Jo..
Jag längtar tills på fredag!

Hihi, looooooov! :) På mitt höstlov ska jag åka till Halmstad, Umgås med älskling, Vara hemma, Umgås med mina underbara vänner, förberedda lite inför praon och plugga! hehe (a)


Här är någon bild som Hanna tagit när jag gjorde en volt på en träning förra året, tror jag. hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0