Min blogg.

Snälla hjälp mig! Just nu känns min blogg helt dålig, tråkig och som att ingen läser den! :(

Har ni några idéer på vad skulle göra bloggen bättre, så säg till! Skriv en kommentar eller något! Jag vill verkligen ha lite hjälp och idéer från mina läsare eftersom det är ni som bedömmer om den är tråkig, rolig, bra, dålig osv.

- Borde jag ändra min design på bloggen?
- Ny header?
- Ny bakrund?
- Hur ska headern se ut isf?
- Hur ska bakrunden se ut isf?
- Borde jag göra om bloggen helt och hållet?
- Har ni någon tips om vad jag kan skriva om eller att jag skriver om mina dagar och sånt, är det bra?
Hade varit tacksam om någon/några av min läsare hade velat hjälpa mig!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gör en ny header med en fin bild på dig bara, lätt och gör bloggen lite finare :) Lägg även upp mer bilder det gör bloggen mycket roligare :) Kram!

2011-10-23 @ 15:39:40
URL: http://nathalieelverius.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0