Måndag - Gymnasieinformation today! ♥

Hej! :)
Dagen idag har varit helt okej förrutom att jag typ frusit hela dagen, så när jag kom hem idag så gick jag och la mig och sov. Vaknade för ungefär 30 minuter sen, var väldigt skönt att sova och mår en aning bättre nu. :)
Ingen träning ikväll heller pga att jag inte mådde så bra ju och då vill man ju inte träna.

Vår SYV på vår skola hade gymnasieinfortmation för min klass idag, väldigt intressant! Funderar på att gå estet, men är inte helt säker än. :/

Men måste fortsätta plugga nu! :) Ha det så bra! :)

Finns det någon av mina läsare som går på gymnasiet Estet (Media & Estetik)?
Berätta hur ni tycker det är, är det kul? Mycket pluggande? Vad får ni göra? Och gärna förslag på skola! :) Hade varit super bra! :)
Thaaanks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0