Paackat & klart! Prag, here I come! ♥

Nu är allt packat och klart! :D
Om ca. 1 timme blir jag hämtad av Candice och hennes pappa som sedan skjutsar oss till Malmö, till någon station. :)
Sedan möter vi upp resten av konfagänget och tar tåget till Kastrup, senare ikväll vid halv 6- tiden går flyget mot prag. :D Men det väntar ungefär en 2 timmars väntan på kastrup, höhö lite drygt kanske. x)

Ska fota jätte mycket i prag och kanske filmar något, jag lovar att om jag får några bra bilder så lägger jag upp dem här på bloggen men vi får se om jag lägger upp någon film. :P

Ni får ha en jätte bra helg! :)
Tyvärr kommer bloggen stå stilla här tills på måndag. Så ni får komma tillbaks och läsa då hur jag haft det! :)
´tjotjo! ♥

Ni får en bild på mina & ellie´s fina Converse!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-05-06 @ 16:29:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0