måååndag! / fast sjuk typ :(

Hejsan allt folk som är hemma idag! :)
Jag är hemma idag, men för att jag mår inte så bra, eller jo men ändå inte. :/ Det är mysko!
Men ska till skolan imorgon, tror jag.., Jo, det ska jag, har ju utvecklingssamtal imorgon, wooho! -.- haha, nej men det är väl okej, har ju inget speciellt jag behöver oroa mig för.

Jag har kommit på att jag längtar sååå himla mycket till skolavslutningen och sommaren! ♥, men ändå inte. :(

För att min kompis Linnea som nu går i nian, och slutar till sommaren vilket gör att jag och hon inte kommer träffas lika mycket, och om jag ska vara ärlig tror jag inte alls vi kommer träffas, vilket är jäätte synd! :(
och det är en av de sakerna som gör att jag inte längtar till skolavslutningen!

Men sen längtar jag super mycket till skolavslutningen och sommaren! ♥
För samma dag vi slutar skolan och jag, mamma, pappa och Hanna till ITALY! ♥
Ska bli såå jävla nice, hehe (sorry mitt språk x)). Nej, men det kommer bli jätte kul! :d
Längtar riktigt mycket, all värme, glass, havet, alla människor där, all god mat! ♥ MUMS! ♥♥ heheh

(Jag har liksom inget annat och göra så varför inte sitta och tänka såhär och skriva ner allt! :p )

Det kallas läääääääääängtan till sommaren! ♥♥







Men på tal om något annat.. Bloggen har blivit ändrad lite! :)
Jag har bl.a gjort ny design eller ja... inte så mycket att göra med designen. Men jag har däremot gjort ny header. Tyckte den blev rätt bra, Vad tycker ni?
Jag har också bestämt att jag ska köra ny stil på alla bilder jag lägger ut, låter det bra? :)

Vad tyckte ni om hela bloggen? Blev den bättre? :)

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Snyggt!

Design kan vara att avstå från färger och krams - rent och snyggt, fräckt huvud fast det kanske hade passat bättre på en pub... men 'for now' - snyggt!



Fler Font hittar du om du söker här: http://www.urbanfonts.com/ till exempel.

Annars skriver du Fonts free i google och söker, pappa hjälper dig att installera dem!

2011-04-11 @ 15:08:04
Postat av: Markus

Tycker din nya Design är helt OK :)

Den har ett kraftfullt utseende , gillart!



Det dära med att sluta skolan är väldigt jobbigt :( om vi säger så att, minst 90% av alla jag känner i skolan nu kommer jag nog aldrig träffa mer :( As tråkigt :o



Men Sommar är gutt det med ;)

2011-04-11 @ 21:52:10
URL: http://www.Brinkphoto.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0