min kväääääll ^^

God kväll!
Min hemfärd blev dock inte som jag tänkt mig, det gick ungefär till såhär:..
- Tog tåget till Svedala
- Blev sittandes i en busskur i kylan i ca. 45 minuter och frös så mycket så jag knappt hade känsel i mina fötter eftersom jag hade converse på mig.. :( 
- När sedan bussen väl kom så tog jag mig till Trelleborg, ringde runt lite samtal
- Sedan hamna jag hemma i min systers lägenhet med Svenne och Melker, satt och tittade på tv och lekte lite Melker, mycket roligare att vara där än gå runt på stan och frysa i ca.  3 timmar.
- Sedan drog vi hem till Svennes bror och alla barn och vuxna käkade vi Tacos tillsammans.
- Blev sedan hämtad av Mamma och åkte hemåt. 
.. Till slut var jag äntligen hemma! :)) 
 
Min kväll ikväll har varit mysig, men samtidigt lite tråkig. Jag har sett på "Step Up Revolution" och den var jättebra och asball! (y) 
Sedan har jag smsat liiite och varit ute och gått! :)) Mysmys! ^^
 
Imorgon tillbringar jag antagligen dagen med Markus och hans kompisar, ska bli roligt, höhö ^^
Vi får se vad som händer! Ha en bra kväll på er! (: 
Jag rekommenderar er att se "Step Up Revolution" om ni gillar dansfilmer. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0