Krångel..

Jag håller på och försöka fixa till bloggen, ni vet.., nytt år, nya förändringar, nya tag, ja och allt det där.. 
Så jag försöker skapa en ny design på bloggen, just nu går det inte så bra.. :( 
 
För att göra ny design så hade jag helst velat ha Photoshop, Word och en bra dator. Men inget av det finns på min egna dator som jag sitter vid just nu, men på min skoldator som är väldigt bra finns både Photoshop och Word, men det dumma är att det finns inget batteri på den just nu, vilket gör att jag sitter här lite små irreterad just nu. 
 
Men iallafall jag vill och ska försöka hålla det detta året, att jag ska börja fotografera mycket mer och lägga upp fler bilder på bloggen och även bli bättre på att både uppatera och blogga. Men dock kan jag inte lova något. 
 
På tal.. om förändringar så ska jag förändra lite mer på mitt rum nu och så ska jag fixa mer med bloggen en annan dag, när min skoldator har återuppstått. Jag möblerad om härom dagen, typ flyttade mitt skrivbord och bokhylla, har dock haft såhär förr, men ändå förändring. ;) Det blev lite mysigare stämning i mitt rum, tyckte jag. 
En dålig sak är att jag har börjat ångra att jag målade om mitt rum till grönt och vitt för typ 2 år sedan. Just nu vill jag hellre ha svart och vitt på väggarna här. Jag måste rensa ut på mitt rum! 
 
Nej, nu ska jag dunka musik och städa på mitt rum, höhö. 
puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0