Energidryck, så farligt men så gott.

Jag har på senaste tiden druckit s. k. "Energidricka/Vitamindricka" för att bli lite piggare om dagarna och typ orka mer och på senaste tiden har mina händer också börjat skaka mer än vanligt. 
Jag själv blev lite orolig och tycker det är ganska jobbigt. Några situationer som jag har varit med om var när jag var på en träning förra veckan, så skulle jag skriva sms till min pojkvän, men kunde knappt skriva smset för att mina händer skakade så mycket eller t.ex när jag sitter i skolan och skriver i min kalender så har jag smått problem att skriva för min skrivhand skakar så mycket typ. 
Men nu idag så känner jag typ i mina armar att de kändes helt konstiga och jag skakar ganska mycket, så jag gick innan till skolsköterska för råd och hon sa att det kunde vara energi/vitamin - drickan och att jag antagligen är överkänslig mot koffein. Så ett tips er alla, drick inte energi/vitamin- dricka om ni verkligen inte behöver det! Det är så onödiga saker i dem som kroppen inte behöver. Visst, det är gott men för ert eget bästa! ;)
 
Från och med idag ska jag sluta med det iallafall, höhö. Jag ska vara duktiga! För det är sjukt jobbigt med att ha skakiga händer och armar hela dagarna och så inte värt det!
 
Hoppas ni förstår vad jag menar och gör samma sak som mig! höhö ^^
(Bara ett tips till er.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0