Ny header! ♥

Hej bloggläsare! 
Sitter i skolan just nu, har precis haft rast. Fast vår lärare har dock inte kommit än. Just nu har jag Estetisk Kommunikation, där håller vi på att göra en musikvideo till en klassisk låt. Det går rätt bra! (: Fast vi kan inte filma idag, för det regnar ute.. :( Hatar regn, det gör håret helt kaos! :( 
 
Men iallafall som ni säkert sett, så har jag fixat en ny header till bloggen. Blev väldigt nöjd! Vad tyckte ni om den? 
 
Aja, nu ska jag gå och klippa och klistra vår film, önska mig lycka till! ;) 'haha
Bloggar senare, puss'! :* 
 
8 månader med älskling idag! 
♥ hiihi ! 

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Jättefin! :)

Svar: tack så mycket! :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-09-27 @ 10:33:57
Postat av: pojkvänmakke

hehe fick jag inte vara kvar längre <3

Svar: hehe, det var as längesen ju! :o<3
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-09-27 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0