Nu har vi flyttat!

Nu har vi faktiskt flyttat! & härligt är det faktiskt! (: 
Fast man saknar dock lite sina föräldrar, men samtidigt skönt att inte ha någon som tjatar, höhö! Iallafall inte lika mycket :p
 
Idag har jag varit i skolan, såklart ;) 
Har haft 2 lektioner, som jag också har varje dag ;) höhö 
Nej men, första lektionen hade vi idrott. Det var kul, skönt och röra på sig igen! ^^ 
Har inte rört mig speciellt mycket i sommar, höhö. Bara åkt rullor mest! (: 
Men har bestämt mig att jag ska börja springa i sandskogen som finns här borta, där vi bor nu! (: Nice! 
 
Andra lektion hade vi samhällskunskap, var väl intressant.. men rätt långtråkigt.. :/ 
 
Aja, imorgon ska Josefin, Linn och jag äta thaimat, gottgott! Också kommer Ellie till oss imorgon efter skolan, sååå kul! ((: Var så länge sedan vi träffades, höhö.. Förr förra helgen x) 
 
Aja, ska fortsätta laga mat nu! Ha det så bra nu! (: hejjhej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0