Musikvideo! ((:

Hej! Sitter i skolan just nu och väntar på att Josefin ska komma (hon är lite sen..), så vi kan börja filma. Vi ska göra en musikvideo till en låt, förresten är på Estetisk Kommunikation. Rätt roligt arbete ändå! Hoppas bara resultatet blir bra! hiiihi (a) 
 
Idag efter skolan ska jag inte göra så mycket.. städa undan lite, plugga engelska och sen annars umgås med Adam. Hanna ska på föräldrarmöte med hennes mamma idag, så hon kommer inte vara hemma. Aja, det blir skoj! :))) 
Imorgon ska jag sluta kl.2 istället för kl.3, ska bli as skönt! (: 
Mamma hämtar mig, sen ska vi åka till polisen, hoppas allt går bra! (: 
 
På lördag drar mamma, min syster, Melker och jag till Löddeköpinge och ska shoppa på center syd! Niice! (y) 
Sedan får vi ser vad som mer händer i helgen! (: Kanske umgås med älskling? <3
 
Vi får se, ähh.. återgå till lektionen nu! Pusshaj :*
 
Ny bild på mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0