Lördag, Söndag, Måndag & Tisdag! Puss :*

Sitter just nu på lektion, väntar på att få hjälp av läraren, haha! (: 
Så passar på att blogga då ;) Jag har digitalt skapande just nu! Väldigt kul faktiskt, vill håller på att göra Badges/Knappar. Kan visa hur min knapp blev sen, blev iallafall nöjd med dokumentet på datorn, men hur den blir sen, det vet jag icke. Haha! ^^
 
Har ni haft en bra helg? Vi hade "nästan" en tjejhelg hemma. ;p  Pappa och Svenne (min syster sambo) och Svennes kompisar åkte till Småland och fiska hela helgen och då passade vi tjejer och Melker på att åka och shoppa, så vi drog till Löddeköpinge, Center Syd på lördag för, efter- middag. Det var mysigt! Köpte ett par jeans och underkläder! höhö (: 
Skulle köpt en ring också, men glömde den i omklädningrummet på Gina Tricot, haha faail! x( 
 
Sedan vi skulle gå och äta på Mac Donalds och då börjar någonting tjuta, då var det brandlarmet, haha. Så hela Center Syd fick utrymas, så vi stod utomhus och åt vår mat, haha. 
 
På Lördag eftermidag efter vi kommit hem från Center Syd så åkte vi och hämta min älskling, sen sov han över hos oss! Mysigt att träffas efter att inte träffats på 2 veckor! <3  Vi tittade på körslaget med mamma, sedan såg vi Avatar, fast jag somnade, haha. x) 
 
Sov hemma igår-natt också, pga att Hanna har studiedag och lilla jag är feg och vågade inte sova i lägenheten själv, haha. Så åkte buss igår, såå drygt! -.-
 
Men nu ska jag återgå till lektionen igen, ha en bra dag! (: Visar hur min knapp blev snart! (: 
Hay! 
 
Ett smakprov på hur min knapp kommer se ut! (Något sånt, lite ändringar ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0