Dålig - men inte super dålig..

Hejsan!
Som sagt jag är hemma just nu, gick hem från skolan innan för jag hade sån extrem mensvärk, vilket gör att jag bara helt enkelt får svårt att arbeta. Men mår bättre nu och eftersom jag så gärna vill vara med på fotografering som vi ska ha idag, så ska jag tillbaka till skolan om ca. 20 minuter. Skojj! (: 
 
Men gjorde inte så mycket att jag gick hem dock för på vår första lektion så var jag med på genomgången, sen vår andra lektion har vi bara mentorstid i 1 timme, sen slutar vi vid 1-tiden idag. Gött! 
 
När jag kom hem sen igen, ska jag plugga matte och fotografera! Senare i eftermiddag kommer Ellie hit också! FUNFUN FUN! :D 
Hanna och jag skulle egentligen gått på badminton träning ikväll för första gången, men vi tar det nästa vecka eftersom vi både är rätt förkylda.. :/ 
 
Men nu måste jag fortsätta platta mitt hår, så jag hinner! Ha en bra dag, kyss! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0