my cozy weekend! ((:

Har inte så mycket intressant att skriva just nu, men kände att jag skulle skriva ändå. ;)

Sitter just nu i bilen med Mamma och Hanna, påväg till Ystad. Skulle egentligen tagit tåget, men mamma ville inte att vi skulle gå i regnet från stationen till hem, så mamma körde. Snällt! :)

I helgen har jag umgåtts med älskling och mina föräldrar! Vi hade jätte mysigt i lördags! Vi var i ystad bl.a i sandskogen och letade efter mitt halsband på en 5 kilometers-runda. :)) Hittade dock inte mitt halsband.. :(
Sedan åkte vi till Abbekås och lunch på Abbekås hamnkrogen, as mysigt! :))

Fortsättningen på den kvällen ska Hanna och jag packa upp våra saker, städa ordning lite och handla. Sedan ska jag plugga lite, tror jag. :))

Hoppas ni har haft en bra helg! :) Det har jag haft! Pusshejj ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0