Måndag-morgon!

Godmorgon på er!
Vaken och duschad och sånt, ska äta frukost nu. Måndag idag, lite mer helg hade varit härligt! ((:
I helgen var jag hemma och sen sov jag hos älskling, mysigt! (:

Asså något jag funderar på om någon har samma problem som jag, har ni det svårare att gå upp på t.ex. på en höstmorgon jämför med sommarmorgon?
För det har jag! Imorse ville jag bara sova vidare och gå upp när man känner för det, helt morgontrött! x(

Aja, men tyvärr så har jag ingen skola som säger "sov så länge du känner för, sen kom till skolan..!" Men det hade varit riktigt härligt! :D

Aja, ska äta frukost nu och sen fixa mig, ha en bra måndag! (: haaay'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0