Checked in at höstlov!

Höhöh, ja.. jag och mitt bloggande! Bättre? Njaa :/ 
Men har faktiskt inte haft så mycket att skriva om.. hehe. Just nu sitter jag hemma i mitt rum och dunkar musik. Awesome! :)

Lilla jag har redan tagit lov och nice är det! För imorgon har vi studiiiedag! :D 
Då åker pappa och jag till Danmark till Köpenhamn och går på fotomässa, ska bli asnice! ^^
Nordens största fotomässa och det är första gången som den är i danmark! ;)
 
Vet ni vad? En väldigt rolig sak!..
På söndag ska mamma och pappa hämta vår nya hund, för vi ska ha två hundar! Wiiiiie! ^^
håhåh
 
Men nu orkar jag inte bloggar mer, ska ner och tvätta. Höhö! (: 
 
Ha en bra kväll folks! Puuuusshaj! :* 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömt att du har en blogg?

Svar: nä. Har inte haft tid.
neadenlillas.blogg.se

2012-10-31 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0